Tuesday, August 25, 2009

The Sim 3

Askum dan selamat abes berbuka. ahaha. apekah ayat yg aku pkai? abaikan je la. Macam mane pose ari ke 4 korang? byk juadah yg korang bli or masak?? entry neh aku nk tnya korang something..korang pnh maen the sims tak? alaa pc game yg kite bley decorate umh lawa2 dgn furniture yg mahal2 dan lawa2. harga pon amt lawa. Lps tuhh kite bley create the member's family. Oke korang dah ingt? suda ingt bagos pndai kwn2 aku sekalian. Skang korang taw tak ada kuar the latest The Sims 3. Sape yg amat2 suka maen the sims tuhh korang taw tak kt mne bley download the sims 3 full version? skang aku gian lak nk men the sims 3. kalo korang taw bgtaw aku eh aku nk download. Bley laa aku men puas2 dikala keboringan mnunggu mase b'buka. Plezz sahabat2 kuh.

1 comment:

BudakCHOCO Official Blogger said...

ala u.. u g kdai game komp then u tnya ader x jual dvd the sim 3.. i da puas main game nieyh ouh... mmg besh... :)