Tuesday, September 29, 2009

Konvokesyen KPTM 09 ke-26

hyepp kwn2 sy ipin ini adek sy upin,neh kisah kami semua! ahaha ape la yg aku merepek neh.
Oke3 entry kali neh aku nk cite psl konvo. Dua ari before raya aku dpt berita gembira ouhh.
aku tak sangka aku dpt surat konvo dr kl. so that's mean aku bjaya la abeskan pengajian aku dlm diploma selama 3 tahun neh kan. 3 tahun babe's lame kot. mcm2 aku tempuh dlm mase 3 tahun tuh. kenangan pahit ada kenangan manes pon ada kt kolej tuh. kt kolej tuh gak aku
dpt ilmu yg bermanfaat. dan kt kolej tuh gak aku dpt ramai kwn. kwn yg baek ada n yg buruk pon ada. mcm2 ragam. laen org laen la ragamnya kan. bile study kite kne la pndai2
bahagikan mse study n enjoy ryte n jgn tangguh2kn asgment or project. Insyaallah kalo ada rezeki aku akn smbung ke peringkat degree. tp aku tataw lg aku nk smbung kt mne. itu aku akn pikirkn nanti. Neh details2 surat konvo tuh..

-raptai-
tarikh: 2 oct 09
masa: 2.30 pm
tempat: putrajaya international convention centre

-konvokesyen-
tarikh: 3 oct 09
masa: 8.00 am
tempat: putrajaya international convention centre



nanti aku da blk dr konvo tuh aku akan update lg entry yg seterusnya. korang tunggu la eh.
aku akn penuhi ngn pic2 yg ada. tggu ehh. wish best of luck tuk aku taw!

No comments: