Friday, February 6, 2009

Malang&&malang

Aku tataw ape dosa yg aku da buat. taun 08 dan 09
taun yg pling malang bagi aku. org yg aku sygg iaitu
mak aku,atuk(blah ayah) n nenek(blah mak)
pergi mninggal aku sekuarga. hati aku btoi3 hancur
luluh ble kenangkn mereka. aku taw mgkin dugaan
yg pling besar utk aku tempuh tp aku lemah! aku tak
kuat lalui sume neh. aku tekejut dan mcm tak caya
mereka suda tade lage didunia neh. knapa disaat
aku perlu hadapi exam disaat ini la aku ditimpa malang?
naseb baek aku bley tangguhkan exam,kalo tak aku tataw
cmne result aku.


ya allah ya tuhanku,kau
tenangkan la hati ku dan
berikan kekuatan dan semangat
utk aku tempuh sume dugaan
yg kau berikan neh. aku hambamu
yg lemah. tolong la aku!
smoga roh mak,atuk dan nenek aku
dicucuri rahmat. amin. =[[

No comments: